neděle 16. dubna 2017

Dospívající mladší šampion časopisu Gabriel Evans se omlouvá za přijetí EPO

.

18-letý poloprofesionální cyklista se omluvil za použití zakázané výkon zvyšující lék EPO

Gabriel Evans, který sám sebe popisuje jako druhý rok mladší jezdce z Londýna, řekl: „já bych chtěl říci, že jsem nesmírně líto, že ti, kdo mě podporoval tak daleko, a to zejména pro ty jednotlivce a kluby, které se staly nekonečným zdrojem přes můj intenzivní, byť krátkou cestu.Vím, že to přijde jako ošklivý šok, a přeji si, že bych mohl omluvit osobně vám všem."

Evans, který řekl, že byl zapojen do vysoké úrovni sportu od věku . 14 a jízdy pro Londýn Dymano, je juniorský národní 10-mile časovka vítěz a vyhrál v roce 2014 juniorský titul 25 TT

řekl timetriallingforum.co.uk: „také bych zvláště rád omluvil konkurentům a organizátorů 2015 Junior Národní 10 TT, a to zejména těch tří jezdců, kteří byli podváděl z medailí."

V neobvykle upřímné zpovědi, popsal sled událostí, které vedly k němu bytí chytil s drogou. „Dne 3. srpna 2015 jsem si koupil EPO poprvé.Dne 11. srpna 2015 jsem cestoval do Francie na týdenní soustředění s rodinným příslušníkům pak týmovým kolegou. Se mnou jsem přinesl jednu lahvičku s EPO.

„To byl nalezen otcem svým týmovým kolegou, kteří Bet365-Bonus ihned po registraci předložila důkazy, které ve Velké Británii antidopingových.


Ukad mě kontaktoval krátce poté, co za řídit výpověď, ve které jsem Bet365-Uvítací bonus vyzvednete zde okamžitě přiznal ke všem darebáctví. ustoupil jsem z připravovaného Junior Tour of Wales královské události na juniorské kalendáři

„Já jsem soutěžil pouze jednou, protože nákup drog. Dne 5. září 2015 jsem závodil Národní Junior 10m TT, ve kterém jsem skončil jako první. Neměl jsem tento závod na mysli, když jsem použil drogy; Uvědomuji si, že soutěží byl [jiný] ​​obrovská chyba, ale v té době můj záměr nebyl nebezpečný.Doufal jsem, že se získat nějaké normálnosti a že celý nepořádek by se nějak zamést pod koberec. Mám teď propadá tento titul „

A dodal:„. Na závěr: pokud je někdo čte to, kdo uvažuje o nasazení peds, vím, že moje volba se ukázala být nesmírně destruktivní a vážně ovlivnil můj osobní život z a poslední čtyři měsíce (a jsem si jistý, že bude tak činit i nadále).

„Když každý týden přináší zprávy o dalším pozitivním testem může být snadné s ním pracovat sami do mentality, kdy doping mohou být normalizovány a odůvodněné. Ve skutečnosti to zbaví veškeré potěšení z jízdy.

„Je to nesmírně poškozuje nejen vaší sportovní kariéry, ale i svůj osobní život, a to je také velmi, velmi nebezpečné.Není nic, co bych za to dal, být schopen vrátit čas do srpna 2015 a mají tuto volbu znovu.

„Dělám, co můžu, aby toto právo tím, že jako čestný a zkroušený jak je to možné. Mám v plánu i nadále tvrdě trénovat po celou dobu mého zákazu a vrátit se k závodění poté, co uplyne vždy, když to by mělo být."

Sázkové bonusy Bet365

Žádné komentáře:

Okomentovat