neděle 23. července 2017

Čecha potešilo prijatie od fanúšikov Chelsea. Vážim si to, odkázal

Pozná to tam perfektne. "Na Stamford Bridge ma nič neprekvapí, poznám každý kút toho štadióne," hovoril pred svojím prvým zápasom na Chelsea v úlohe súpera. Nezvyk pre neho a hlavne pre domácich fanúšikov, ktorí ešte pred štyrmi mesiacmi oslavovali na tom istom mieste majstrovský titul, v poslednom zápase aj s Čechom v bráne.

"Som šťastný, ako ma na štadióne fanúšikovia privítali.Veľmi si to vážim a chcel by som im za to poďakovať, "uviedol Čech, z výsledku ale šťastný byť nemohol. "Samozrejme sme sem prišli vyhrať, ale to sa nám nepodarilo," doplnil sklamane.

Arsenal si v zápase na Chelsea skomplikoval situáciu tesne pred polčasom, kedy musel predčasne pod sprchy obranca Gabriel, ktorý sa pustil do hojne diskutovanej po týčky s domácim útočníkom Costom. V druhom polčase už hostia v početnej nevýhode domácom nestačili.

"Určite nás to ovplyvnilo. Odohrali sme dobrý prvý polčas, po vylúčení sa ale situácia na ihrisku úplne zmenila, "myslí si Čech.Práve on sa snažil Gabriela s Costom, hlavných aktérov potýčky v jeho pokutovom území, upokojiť.

"Potom, čo rozhodca rozdal žlté karty, som sa začal opäť sústrediť na hru a pripravoval sa na odkop od brány. Ten druhý incident už som nevidel. Rozhodnutie je vždy na rozhodcov, ja k tomu nemám čo povedať, "pokračoval.

Arsenal je na tom po šiestich odohraných zápasoch v Premier League rovnako ako pred rokom - získal 10 bodov. Tohtoročné ambície klubu z Emirates Stadium však mieri vyššie než na minuloročné tretie miesto. "Liga sa nerozhoduje po piatich zápasoch. Aj v oslabení sme Chelsea dokázali hru skomplikovať a vytvorili sme si niekoľko náznakov šancí.Defin itívne nás zlomila až druhá červená, "mrzelo Čecha.

"V Premier League musíte bojovať až do poslednej minúty sezóny, nič nie je rozhodnuté," verí Čech. Na Arsenal čaká za týždeň posledné neporazený tím súťaže - v tabuľke štvrtý Leicester.


Žádné komentáře:

Okomentovat