čtvrtek 20. července 2017

Woodsovo trápenie nekončí. Padnutá hviezda ďalej kráča po dne

Na British Open štartovalo celkovo 156 hráčov, jemu patrí 147. miesto. Pochopiteľne tak neprešiel cutom: už na druhom majorovi za sebou, čo doteraz nikdy nezažil.

"Nedarí sa mi. Nedokázal som vyťažiť nič zo svojich lepších momentov, nedokázal som sa dostať na pozitívnu vlnu, "líčil sklamaný Woods, ešte nedávno športové fenomén.

Svedčí o tom treba minipríbehov, ktorý opísal šéf Medzinárodného olympijského výboru Thomas Bach. Golf sa budúci rok slávne vracia na letné hry, a tak sa Bach stretol aj s bet365 bonus Woodsom. "Pýtal som sa ho na Rio stým, že by som ho tam rád videl," líči Bach. "On odpovedal: Urobím pre to všetko, ale nie som si istý, či to bude stačiť."

St.Andrews sa stalo miestom ďalších rozpakov. "Podľa toho, čo sme videli, sa bohužiaľ zdá, že mal Tiger zrejme pravdu," dodal Bach. "Ak by sa nekvalifikoval na olympiádu, bude to škoda. Ale pre neho. MOV na nej chce tie najlepšie. "

Ani nemecký športový diplomat už sa skrátka nevedia tváriť, že 39-ročný Woods ďalej patrí medzi elitu. "Je smutné vidieť najlepšieho hráča svojej generácie takhle. Kto ste a čo ste urobil Tiger Woods? "Vŕšili kritické slová bývalý hráč Paul Azinger, teraz komentátor ESPN.

Je to tvrdé, ale nie kruté. Golfista, ktorý za kariéru zarobil skoro 110 miliónov dolárov, si za posledné dve sezóny vylepšil konto o 300 tisíc (čo bet 365 je pre obyčajného človeka stále imanie, ale pre Woodsa ide odrobné).Rozpad manželstva, sled avantúr, koniec vzťahu s lyžiarkou Lindsay Vonnovou…To všetko ho zrážalo.

"Je dobré, že si pamätám časy jeho kraľovanie - viem, že sa z toho vie dostať späť," usudzuje 27-ročný Jason Day, člen elitnej svetovej desiatky: "Ale otázkou je, ako veľmi chce."

Zásadný postreh! Aj takto opisovali reportéri pri British Open jeho správanie: Nezdá sa, že by ho kríza zaujímala. Oheň, ktorým kedysi horel, je preč. Chybám sa smeje, ako by to boli nejaké interné vtipy. "Som stále mladý, stále milujem golf apořád ma baví pripravovať sa na najväčšie akcie," povedal bet365 síce Woods, ale po poslednom majorovi je jasné, že veľké meno a skvostná minulosť nestačí samy o sebe vôbec na nič.

do St. Andrews sa British Open vráti najskôr v roku 2020 alebo 2021.Stále ešte s Tigerom Woodsom na štarte?


"Budem mať asi trochu m enej vlasov. A dúfam, že mi o niečo lepšie pôjde golf, "zavtipkoval bet365 stavky Woods. O moc viac než humor, a to dosť horký, mu teraz nezostáva.

bet365 mobil

Žádné komentáře:

Okomentovat